En nybadad hund och ett kortvarigt farväl.

Då har min bloggvecka nått sitt slut och jag kan berätta att jag missat att rapportera något viktigt och roligt!

Under Globen fick jag reda på att jag kommer att få vara en del av arbetsgruppen kring en framtida talangsatsning!

Minns ni, framförallt ni som var i min grupp under söndagen på ungdomsforum, att ni lyfte tankar om en framtida talangsatsning? Här är ett steg i rätt riktining! Jag skall verkligen ta med mig era spännande tankar och försöka framföra dem på bästa sätt. Så, tro inte att jobbet vi gjorde var för jäves. (Hur det nu kan tänkas stavas...) Tvärtom, nu kör vi!

God Jul & Gott Nytt År,

Önskar Malin och en blöt hund...


Kommentarer
Postat av: En tjej i din grupp

Åh vad roligt !:)

2011-12-21 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0