En fantastisk helg!

Hej!

Det är tisdag och jag är fortfarande helt slut efter helgens Ungdomsforum. För er som inte var där så kan jag berätta att det var första gången som CUS samlade 150 engagerade ungdomar från hela ridsporten. Helgen innebar både föreläsningar och processarbeten på temat "Lev din dröm och Våga satsa".

Det var helt fantastiskt att få uppleva den stora kraft som finns inom ridsporten och det var alla underbara deltagare som gjorde helgen till succé.

Det var med en enorm glädje i hjärtat som jag stupade i säng på söndagskvällen. För mig, som jobbat extra mycket med Ungdomsforumet, känns det även lite tomt. Att det helt plötsligt inte nämns någonting om Ungdomsforum i min kalender de kommande veckorna känns märkligt.

Jag läste precis ett inlägg i en av deltagarnas blogg som skrev att hon ville leva kvar i sin "inspirationsbubbla" efter helgen, där inga probem finns, där ingen tvivlar på sina drömmar eller deppar ihop för att det går dåligt. Detta tycker jag sammanfattar även min helg och jag vill stanna i min bubbla hela veckan!

Vi hörs!


/ Klara


Kommentarer
Postat av: malin

Tack för en riktigt bra helg!:)

2011-11-16 @ 11:19:21
URL: http://www.mullesdrommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0