Snart Globen!

Jag kan inte direkt påstå att det känns som om vintern och julen snart är fem veckor nära. Jag menar, jag frös inte ens när jag gick från tunnelbanan imorse och då hade jag inte ens min vinterjacka på. Men å andra sidan vet jag att jag snart kommer att ha ändrat uppfattning. I helgen är det nämligen dags för Stockholm International Horse Show i Globen (eller ska jag vara noga så heter det egentligen Ericsson Globe Arena, men de struntar de flesta i, utom möjligtvis Ericsson) och för mig är det kick-starten för julen. Jag har nämligen under de senaste åren tillbringat första advent i den stora golfbollen och det är först då jag får lov att äta lussebullar, pepparkakor och dricka glögg. Och lyssna på julmusik.

Vi har inget CUS-möte under helgen men det blir fullt av aktiviteter ändå. Såhär ser lite av mitt schema ut:
Torsdag 24 november
Förbundsstyrelsemöte på dagen med work-shop på kvällen.
Fredag 25 november
Presskonferens om trygghetsbilagan till Häst&Ryttare.
Mingel och föreställning på kvällen. (Mellan presskonferensen och kvällsföreställningen tänkte jag också hinna till mitt betalda jobb på Riksidrottsförbundet och jobba lite).
Lördag 26 november
Presskonferens om Hästnäringens nationella stiftelses projekt "Framtidsspaning 2.0" där jag är anlitad föreläsare.
Under dagen kommer jag också att följa två tjejer från Karlstad som jag ska göra ett reportage om till Riksidrottsförbundets nya skrift om god supporterkultur.
Söndag 27 november
Ledig! Fast jag kommer att vara på plats och titta på küren som en vanlig besökare=)

Däremellan dessa fasta punkter kommer jag att ha några möten och stå i Ridsportförbundets monter. Kom och hälsa på, vettja! Och kom gärna förbi montern och svara på en enkät om trygg stallmiljö, du hittar förmodligen några CUS:are där. Sedan får du inte glömma att applådera årets ungdomssektion och årets ungdomsledare, de kommer att få sina priser av Johanna och Martina på lördagskvällen. Heja!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

:), åh nu är det inte långt kvar till jul! :)

ps. lust att kolla på min nya video som ligger uppe på bloggen? Som tack får man en bildlänk!

2011-11-27 @ 15:41:33
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0