Sök stipendium ur Sven Tollings minnesfond!

Jag har delat ut priser till årets US och årets Ungdomsledare på scenen i Globen många gånger, det är alltid lika roligt att stå där med glada, stolta och förväntansfulla stipendiater. Men när jag åkte ner mot Göteborg i början av det här året så var det inte för att dela ut stipendium utan för att själv ta emot ett.

Jag hade, tillsammans med DUS i Örebro, tilldelats ett stipendium ur Sven Tollings minnesfond. Det var en häftig upplevelse att efter ca 15 år som aktiv ledare i ridsporten, få hämta ut stipendiet inför ett nästan fullsatt Scandinavium. Tänk om alla fantastiska ledare i detta avlånga land fick dela den upplevelsen med mig!

Nästa år är det någon annans tur att hämta ut stipendiet. Nu är det dags att söka själv eller nominera någon annan! Läs mer på ridsport.se


Foto: SvRF

/Jennie

Kommentarer
Postat av: susanne

Haha. Ja det va kul. Det va du värd!

2011-10-19 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0