Söndagskväll med världscup i hoppning

Tjena!

Nu är det dags för mig att lämna över blogg-stafettpinnen för denna gång. Min helg har varit hektisk och mycket har hunnits med. Bland annat håller jag och Malin i CUS som bäst på att planera det sista inför Ungdomsforum som äger rum i Stockholm om två veckor. Det kommer bli väldigt spännande!


Helgen avslutades på bästa sätt. Det började med att vi alla fick en extra sovtimme, underbart! Senare under kvällen fick jag tillfälle att studera de bästa av de bästa inom hoppning. Det fantastiska samspelet mellan ryttarna och hästarna fick till och med mina föräldrar att sitta som klistrade framför tv:n. För min del råder det inga tvivel om att ridsport en tv- sport!

Ha det bäst!


/ Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0