Hej!

Hej!

 

Jag tänkte också passa på att presentera mig så som några av de andra CUS:arna har gjort tidigare.

 

Jag heter Johanna Nilsson, är 27år gammal och bor i staden där solen alltid skiner, nämligen i Karlstad. Jag jobbar som elevstödjare på en låg och mellanstadieskola, vilket är bland de roligaste jobben man kan ha enligt mig.

 

 

Jag har suttit i CUS sedan riksungdomsmötet 2007 och är nu vald till 2013.  Innan jag hamnade i CUS  jobbade jag många år i Arvika Ridklubbs ungdomssektion som ordförande och blev 2006 ordförande i Värmlands DUS tills jag lämnade över stafettpinnen i våras. Sofie Petersson heter tjejen som tog över efter mig och hon har lovat att göra ett gästinlägg här på bloggen nu under veckan.

 

Det jag brinner för inom idrotten är precis det som Pernilla skrev i förra inlägget, ungdomsdelaktighet. Jätteviktigt enligt mig!

 

Det här var lite kort om mig. Nästa inlägg från mig kommer att handla om Hästkunskap Cup som går av stapeln nu i oktober.

 

Må gott så länge!

 

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0