Och snön ligger vit på taken...

Hej hej!

När jag vaknade i morse var marken täckt av snö, suck. Vårens första bakslag och jag hade bara lust att gå tillbaka till sängen ocb dra täcket över huvudet. 

Jag hade sett fram emot en helg i vårenstecken men icke, men det är inte mycket man kan göra åt vädrets makter.

Det är inte konstigt att man längtar efter detta;





Ne, nu ska jag inte gräva ned mig i det negativa. Nästa vecka är en kort vecka och påsken ska firas med godis mängder.

Ha det gott!

/ Klara

Kommentarer
Postat av: Ida

Känns som den bilden skulle varit tagen på världens bästa ridskolehästar från Theleborgs Ryttarsällskap:)

2012-04-05 @ 12:57:56
URL: http://idaamedstorti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0