CUS möte 11-12/2

När jag åkte hem igår så tänkte jag att jag kanske har världens bästa uppdrag. Jag får göra precis det jag tycker är roligt och jag får göra det med fantastiska människor. Vi har verkligen haft två jättebra dagar där vi diskuterat strategier, med högt till tak.


Jag ska inte överösa er med information, utan här kommer en lista över det som diskuterades mest i helgen, så får ni helt enkelt fråga om det är något ni vill veta mer om!


- Utbildning för ”Välj smart”

- Gemensamt upplägg för FULK

- Hur gör vi ridsportens ledstjärnor mer tillgängliga för barn?

- Tävlingsfrågor, med fokus på hur vi kanaliserar allt det engagemang vi sett från tävlingsaktiva ungdomar den senaste tiden.

- En sjätte ledarfokusutbilning med tema trygg i stallet

- Kommunikationsplanen

- Ridsportforum

- Organisationsprojektet

- Fokusområden i förbundsstyrelsen



/Jennie

 


Fika är viktigt!


Ja, ni ser rätt! Julpyntningen ör fortfarande kvar i centrala Stockholm!

 


Fin utsikt från hotellrummet


Kommentarer
Postat av: Sofia

Utbildning för välj smart tycker jag låter som en riktig superidé!

2012-02-13 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0