FULK!

I helgen har jag haft FULK (Förberedande Ungdomsledarkurs) på uppdrag av Stockholms läns Ridsportförbund. Det var några år sen sist, men det var precis så roligt som jag mindes det!


Det var vett gäng helt fantastiska tjejer som kastade sig över alla utmaningar med stort engagemang och glädje. OCH… Det märks verkligen att de har erfarenheter värda att ta vara på, erfarenheter de har fått i stallet. Jag blir så himla glad och stolt att få vara en del av det!


Utvärderingarna var så fina att jag blev alldeles rörd! En helg som denna är verkligen en energikick för engagemanget!

 

Här kommer lite glimtar från helgen!



Aktivitetsplanering med postitlappar blev en favorit hos tjejerna!



Spelregler och SMART:a mål, två mycket användbara grejer!



Rollerna i US, mycket att hålla reda på!



Feedback på ett väl inpaketerat sätt!



En viktig detalj för en lyckad kurs!



Vi pratade om lärande, hur man lär sig. Här med hjälp av David Kolb!


 


Bloggtips från deltagarna! Enskedes US och Djurgårdens MiniUS

 



Baksidan av en utvärdering

 

/Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0