Hedersuppdrag

Hej på er!

Nästa vecka är min bloggvecka, men jag tjuvstartar redan idag.

Ikväll ska jag nämligen utföra ett hedersuppdrag, jag ska vara ordförande för årsmötet i Smålands DUS. För mig som föreningsnörd är den här årstiden fantastisk, jag tycker att det är så högtidligt att gå på årsmöten och stämmor. Extra roligt blir det såklart när man får träffa en massa engagerade ungdomar.

Förutom själva årsmötet blir det också galakväll på Teleborgs Slott i Växjö, så jag får ta av mig ridbyxorna och plocka fram klänningen. Kameran får också följa med, så jag hoppas kunna lägga ut bilder på finklädda smålandsungdomar lite senare.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Lina Lindstedt

Lägg ut många bilder så det nästan känns som om man var där ;)

2012-02-17 @ 15:20:38
URL: http://liinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0