Full rulle i Eskilstuna

Så var dag ett av två till ända. Jag och Madde har myst ner oss på hotellrummet och reflekterar över dagen. Vi har just avslutat kvällen med en bowlingmatch... Jag har lärt mig en sak - man ska inte vara för kaxig. Vi spelade i lag om 3 och jag tror faktiskt jag var sämst av alla 24 på att bowla. Men någon ska ju vara det förstås! Men när jag presenterade lagen sa jag kaxigt "välkomna till vinnarlaget" till mina stackars medspelare Bea och Maria. Men kul hade vi iallafall!

Så här såg det ut då vi anlände på hotellet. Bolinder Munktell i Eskilstuna bjöd på lite VIP! En väldigt fin gest för att gratulera svensk ridsport till jerringpriset!
Här nedan är diskussioner och planering i full gång.
Nu ska vi snart sluta våra blå och ladda upp för morgondagen.
Martina och Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0