Sommarlov!

I torsdags hade vi skolavslutning och 200 glada barn fick ett välförtjänt sommarlov. Nu väntar tre veckors jobb på fritids för mig innan jag får fem veckors ledighet!

Jag ska försöka ta lite ledigt från mina ideella uppdrag också, men det är ju faktiskt inte alls lika lätt. Kanske av två anledningar, för det första finns ingen överenskommelse mellan mig och andra om att jag har ledigt från mina uppdrag och för det andra så är det ju så himla kul!

Så, vad är egentligen på gång? För min del handlar det om att vara med och starta upp ett projekt som riktar sig mot distriktsungdomssektionerna. Det ska vi försöka få till ett möte kring här i juni, men det är inte alldeles lätt när mötesdeltagarna bor från Luleå i norr till Helsingborg i söder. Sen är det lite smått och gott på trygghetsfronten som ska fixas så att hösten är förbered.

Är det kanske någon ute i detta avlånga land som har något roligt uppdrag på gång under sommaren som ni skulle vilja skriva ett gästblogginlägg om? Hör av er!

Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0