Veckans viktigaste möte

I onsdags var det Sveriges nationaldag och bästa sättet att fira den på är ju såklart att ha CUS-möte. De flesta av oss möttes i Stockholm redan på tisdagskvällen för att gå på Gröna Lund. På Grönan var det Malin B och Frida som var modigast, tätt följda av Jennie. Själv vågade jag mig inte på så många karuseller, utan nöjde mig med att åka berg-och-dal-banan ett par gånger. Den ger mig lagom pirr i magen. Fint väder hade vi och roligt var det!

Martina och Malin G, som precis som jag höll sig på den lugna sidan.

Huvudtemat för onsdagens möte var trygghetsfrågor. Jennie ledde processen, som handlade om hur vi skulle vilja jobba vidare med de här otroligt viktiga frågorna. Vi var kreativa och fick en massa saker gjorda. CUS-mötena brukar alltid vara bra, men den här gången kändes det som att vi hade extra hög fart. Jag tror att det har en del att göra med att vi tog oss tid för pauser med skratt och vardagsprat och inte bara jobbade på. En annan bidragande orsak var säkert att vi alla brinner för ämnet. Att göra ridsporten tryggare är viktigt för oss.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0