140 års kalas!

I helgen hade Norrbottens Ridsportsförbund sitt årsmöte, även Norrbottens DUS. I helgen avgick jag som ordförande i DUS:et efter 10 års trogen tjänst. Men oj vad konstigt det kändes! När årsmötet var över och den nya styrelsen skulle ha sitt konstituerande möte och jag på riktigt insåg att jag inte var med längre kändes det faktiskt vemodigt. Men de valdes en ny styrelse med sju fantastiska tjejer som kommer göra ett super jobb i vårt norrländska distrikt - var så säkra! Men Norrbotten är inte av med mig på heltid, jag valdes in på "vanligt" mandat i distriktets styrelse, vilket förstås känns roligt.

I år firar, som ingen av er kan ha undgått, Svenska Ridsportsförbundet 100 år. I Norrbotten firar dessutom distriktet 40 år, vilket ledde till en ridsportsgala med 140 års firande. Mer om kvällen kommer senare, har några roliga bilder att bjuda på... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0