Proper planning prevents poor performance!

Idag har jag och Eva träffats för att detaljplanera ULK-utbildarträffen som är den 21-22 april. Nu är planeringen klar. Fokus under helgen är trygghetsfrågor, utbildningsdesign och materialet. Det är ett tag sedan materialet "ung och ledare" skrevs och det behöver helt klart uppdateras.

På vägen till t-centralen, där jag skulle möta Eva, så uppstod lite smått kaos för mig. Jag steg på tunnelbanan vid tekniska högskolan efter att ha klivit av Roslagsbanan där. När jag sätter mig ner ser jag en mössa och funderar på hur man kan glömma något på tåget? Jag känner hur paniken kommer krypandes och inser att jag inte har min dator med mig. Dörrarna stängs och jag får kliva av vid nästa station. Åker tillbaka till tekniska, ingen dator på perrongen. Upp till tåget som fortfarande står kvar, genom vagnarna - ingen dator! Jag hittar man som jobbar på Roslagståg som tar mig med till en reception där min dator finns. Puh! Vilken lättnad! Havrepappa kommenterade detta på facebook och påstod att det var ett åldersfenomen och att det från och med nu bara kommer gå utför. Hoppas för guds skull att han inte har rätt!

/Jennie

Världens bästa Eva!


Jag


Post-it lappar förenklar verkligen planeringen! :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Världens bästa Eva! Instämmer. Beklagar att jag inte kan vara med på träffen. Det hade varit värdefullt. Efter alla år med ULK:arna så hade det varit kul att vara med och gå igenom uppdateringar, nyheter och ändringar i materialet. Ha så kul!!

2012-03-28 @ 15:26:31
URL: http://stallbabbel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0