Spännande praktik...

Jag går andra året på John Bauer gymnasiet i Växjö, Hälsa och Idrottsprogrammet, där just ridsport är min personliga idrott. På mitt program har vi totalt 15 veckors praktik, fördelade på tre år. Denna terminen ska vi vara ute på praktik i tre veckor, och jag genomför nu min sista praktikvecka för den här gången. Men jag har inte vilken praktikplats som helst, jag har nämligen fått möjlighet att praktisera på Hovstallet i Stockholm. Håll utkik på bloggen under veckan, så ska jag berätta mer om min praktik!
Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Frida Carlsson

Hej!

Jag ska själv ut på praktik nu i vår och läser hästhållning på gymnasiet, går andra året och har också funderat på om det skulle kunna gå att praktisera på hovstallet. Du har ingen möjlighet att berätta lite om hur det är och om det var enkelt att få en plats? Hur gick du tillväga om man säger så?

Vore jättesnällt och jag skulle uppskatta det väldigt mycket! :)

mina mail: [email protected]

Tack! // Frida Carlsson

2012-03-15 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0