Tiden går fort när man har roligt!

Hejsan!
Nu måste jag erkänna att jag fick lite skrivkramp då jag började skriva på detta blogginlägg, Elin och Jennie har verkligen varit jätte duktiga på senaste och skrivit så himla fina texter! Men nu ska jag författa en liten text. Det är maj nu. Det innebär förstås att våren är här (läs nästan här när det gäller Luleå) och det är helt plötsligt tusen gånger lättare att kliva upp på mornarna då ljuset strömmar in genom fönstret, tyvärr innebär det också att vi pollenallergiker är väldigt trötta av medicinen vi proppar i oss och lite snuviga mest hela tiden. Men maj innebär också att det är ett år sedan jag blev invald i CUS styrelse.
Året kan verkligen sammanfattas med; det går fort när man har roligt. Det känns ju som att jag nyss var i Högbo på RIXU och blev invald. Vilket för övrigt var en väldigt trevlig helg, maten efterrätts buffén var fantastisk - visst har jag sagt att jag gillar mat? Som jag tidigare skrev i min årskrönika vid nyår så har vi hunnit med massor med roliga och lärorika saker, träffadt fantastiska människor och utvecklats som person. Men vet ni vad det allra bästa är? Det finns oändligt mycket mer att göra, lära sig, se och människor att träffa.
Hoppas ni har det fint i vårsolen - vi hörs!
Martina (Bartina när man är snuvig av pollen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0