800?

Idag blev jag jätteglad när jag öppnade min mejlbox. Jag hade fått respons på det som jag har skrivit här på bloggen från ett av distriktens ungdomssektioner. Superkul!

På förra CUS-mötet pratade vi om att Håkan Juholt, partiledare för S, har gått ut i media och sagt att han fick 800 svar på sin profil när han nätdejtade. Jag är en aning källkritisk i just det här fallet, men tänk vad coolt det hade varit att ha 800 bloggläsare om dagen!

Vi vill vara öppna med hur vi jobbar i CUS och nå ut till så många ridsportare som möjligt. Det är ju genom era synpunkter och idéer som vi kan bli ännu bättre.

Vår plan är att fixa designen för att göra bloggen mer attraktiv och vi satsar så klart på regelbunden uppdatering.

Har du några tips på hur vi kan nå ut till fler med vår blogg? Dela med
dig!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Bloggen är en jättebra idé!

Varför finns ni inte med som grupp eller gilla-sida på FB? Vi är redan 4 st distrikt där.

2011-08-30 @ 23:18:24
Postat av: Klara H

Twitter, facebook, bloglovin :)

2011-09-04 @ 22:21:13
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej Erika!



Vi finns på facebook. "Ung i ridsporten" heter gruppen, precis som bloggen alltså! Välkommen! :)



/Jennie

2011-09-05 @ 00:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0