Almedalen och Falsterbo

Hur tänkte de egentligen när de en gång i tiden la Almedalsveckan samtidigt som Falsterbo Horse Show? ;) Tur att de pågår länge båda två så att den som vill kan hinna med både och. För mig blev det inget Gotland i år, men jag vet att Helena, Malin och Klara håller ställningarna från CUS. Förutom allt intressant som pågår i Almedalen så har de haft möte om Ungdomsforum tillsammans med Lena Enqvist som är projektledare och sommargotlänning. Mer om Ungdomsforum kommer - håll ut!

Själv håller jag på och tvättar för att sedan packa väskan och åka ner till Falsterbo imorgon. Diverse arbetsgruppsmöten ska avklaras men det finns också tid över för att titta på tävlingarna. På lördag kommer det att vimla runt flera CUS:are på området på. Ses vi där?

/Jennie

Kommentarer
Postat av: Folke Hantoft

Falsterbo har flyttat sin "vecka" En gång i tiden började den 2 v senare o sedan blev det flyttat till en vecka senare än idag. Den internationella tävlingsterminen påstås vara orsaken. Jag håller annars med, en vecka i Almedalen o en vecka i Falsterbo = toppen!

2011-07-11 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0