Så tycker deltagarna om helgen...


Josefine och Madeleine från Småland

Josefine Ahlgren, Småland
- Det har varit en inspirerande, lärorik och väldigt trevlig helg. Jag har träffat många människor från hela landet att utbyta erfarenheter med.

Madeleine Almqvist, Småland (på valberedningens förslag till CUS)
- Det har varit väldigt roligt och också bra att jag och Josefine har kunnat filma lite klipp till vår film som vi tror kommer bli jättebra.



Emmeli och Johanna från Västerbotten

Emmeli Zerrander, Västerbotten
- Inspirerande! Jag tar med mig många nya erfarenheter och tankegångar hem.

Johanna Hallberg, Västerbotten
- Det har varit jätteroligt och inspirerande, nu gäller det bara att ta med sig detta hem och inspirera andra.



Linn och Sofie från Värmland

Linn Boberg, Värmland
- Jag har tyckt att helgen varit väldigt rolig och inspirationsgivande. Arbetspasset kring ledstjärnorna tyckte jag var särskilt intressant.

Sofie Petersson, Värmland
- Jag har tyckt att helgen har varit otroligt givande och det är kul att se så många nya ansikten. Framförallt värdesätter jag utbytet man får av varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0