Dagen före...

Nu är klockan strax efter ett på natten och jag har precis landat hemma i min säng. Dagen har varit händelserik med förbundsstyrelsemöte i ett antal timmar och sedan en workshop om medlemsfrågan på det. Workshopen på kvällskvisten var intressant för mig då jag leder en arbetsgrupp som tittar på medlemskapet och hur vi kan uppfylla våra mål: fler medlemmar och nöjdare medlemmar. Och ikväll fick vi styrelsens input på vårt arbete och lite riktlinjer för hur vi ska gå vidare. Har du goda exempel på hur din föreningar eller ditt distrikt jobbar med frågan, maila mig.

Jag har även hunnit med att känna på sanden inne i Globen (den ser bra ut), träffat på Sarah och Roland Thunholm i pressrummet (då är saker och ting i sin ordning) och sett Malin Baryard-Johnson, Henrik von Eckermann och Linda Heed kindpussas (skönt att även ryttarna är på plats).

Nu ska jag sova fem kvart i timmen, snart ska jag vara tillbaka i Globen. Syns vi där?!?
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0