Ridsportåret 2012

Hej på er!
 
Det börjar bli dags att lägga 2012 till handlingarna och jag tänkte här sammanfatta mitt ridsportår i form av en fem-i-topp-lista.
 
Det här tycker jag var det bästa som hände under året:
 
5. Full fart på bloggen!

Jag tycker att vi har fått bra kläm på bloggandet och när vi utvärderade var vi i CUS eniga om att fortsätta blogga. Målet är förstås att bli ännu bättre, ni får gärna komma med inspel angående vad som är intressant att läsa om.
 
4. Öppet forum

Under hösten gav sig organisationsprojektet ut på turné och arrangerade öppna forum på olika platser i landet. Vi i CUS var med och höll ungdomsträffar. Jag deltog själv i Blekinge, Skåne och Halland och det var så otroligt inspirerande och spännande att få träffa engagerade ungdomar som gav sin syn på hur framtidens ridsportförbund ska se ut.
Den här fina roll-up:en hittade vi i Halland.
 

3. Ridsportforum

Med proffsiga Malin B och Klara i arrangörskommittén kan det ju inte bli annat än succé! Ridsportforum tog ett nytt grepp och använde sig av blogg och Twitter när vi diskuterade olika frågor. Det gjorde att tempot blev högre och att vi hann med mycket. Stämningen på Aronsborg var god när ridsportare från hela landet bland annat diskuterade organisationsprojektet och ridsportens talangsatsning.
Med ridsport, kärlek, omtanke och choklad kommer man långt :-)
 

2. Ridborgarmärket

Under detta jubileumsår blev det en nytändning för ridborgarmärket. När vi hade CUS-möte på Strömsholm i april passade vi så klart på att ta märket.
1. Jubileumsfest och ryttargala i Stadshuset!

Att Svenska Ridsportförbundet fyllde 100 år 2012 kan väl knappast ha undgått någon? Firandet i Stockholms stadshus var verkligen något alldeles extra, något som vi som var där kommer att bära med oss hela livet.
 
Med detta vill jag tacka er alla för ett fint 2012 och hoppas att 2013 blir minst lika bra!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0