På gång…

Nu är det då spikat och klart, i höst kör vi ett pilotprojekt för att gå in och stötta upp Distriktens Ungdomssektioner med resurser och utbildning. Vi börjar med tre distrikt. Vilka distrikt det är? Ja, det är inte klart än i skrivande stund, men vi har valt ut några distrikt med olika förutsättningar som kommer att tillfrågas.

Projektledare för projektet är Veronica Åkerström. Jag lärde känna Veronica när jag satt i DUS i Stockholm. Hon jobbade då på kansliet och hade bland annat ansvar för ungdomsfrågorna. Jag är så glad över att hon tackade ja till det här jobbet, vi kunde inte fått någon bättre till det. Under tiden i DUS i Stockholm var hon en ovärderlig resurs för oss, hon har lärt mig massor om styrelsearbete och nu är alltså tanken att fler ska få ta del av hennes hjälp!

Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0