Mål strategier och mer ridsportare.

Tjena!

Idag har jag tillbringat dagen i ett konferensrum men inte med ridsporten utan i mitt vanliga jobb. Jag är relativt ny i företaget och går därför en introduktionsutbildning i två dagar.

Idag pratades det mycket om mål och strategier. Någonting som jag tror att alla som jobbat med "ung och aktiv" känner till.

Det som slog mig var att jag har så oerhört mycket att tacka ridsporten för, eftersom man på många sätt arbetar med mål och strategier på samma sätt i ett världsledande företag som i en ridklubb. Därför fick jag inte så många aha- upplevelse under dagen utan mer igenkänning. Dessutom träffade jag en gammal ridsportbekant. Utan att ens veta att vi arbetar på samma företag hamnade vi bredvid varandra i salen. Stora planer smiddes i kafferasten och kanske rullar företagets egna hästsektion igång redan till hösten.

/ Klara, som premiär mobilbloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0