En intensiv ridsport höst!

Hej där i höstmörkret!
 
Det är så otroligt roligt att följa alla DUS på facebook! Hej och hå vad det händer grejer, jag är så imponerad! Ni är en otroligt viktig del av svensk ridsport!
 
I CUS händer det också en del grejer i höst. Nu i helgen så kör vi en första omgång av utbildningen "Trygg i stallet". Det ska bli roligt och känns framför allt otroligt viktigt. Jag hoppas att det är den första av många sådana utbildningar som vi kör. Rapport kommer i helgen!
 
För min del rullar hösten på med många ungdomsledarutbildningar i olika former för Stockholms läns Ridsportförbunds räkning. Det är så häftigt att möta engagerade ungdomar på föreningarna och jag blir alltid lika stolt när jag påminns om vilken kompetens unga ridsportare besitter! Det är också väldigt kul att få feedback från gamla kursdeltagare som hittar på grejer och tackar för redskapen de fick att förverkliga det med. Jag skulle vilja säga att det är en stor anledning till att jag fortsätter att engagera mig, när jag märker att det jag gör faktiskt blir meningsfullt för att det ger någon form av resultat. 
 
Snart är det dags för ridsportforum också, jag hoppas på att få träffas många av er där för ni vet väl att det finns platser reserverade för unga från distrikten?
 
Annat att verkligen se fram emot är jubileumsgalan och globen.
 
Fortsätt att lysa upp höstmörkret där ute med ert härliga engagemang!
 
Kram Jennie
 
Jag bjuder på en bild på min kompis Jennie som trots sitt bristade hästintresse
inte kunde slita sig från den här söta lilla shettisen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, ser fram emot att få se allas "hästar" från DUS forumet. Kommer bilderna upp snart? kram

Svar: Har just publicerat dem och tävlingen är igång! Kram Martina
None None

2012-10-21 @ 12:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0