Förbundstyrelsemöte på Arlanda

Hej bloggen!
 
Ledsen för dålig uppdatering men det är som vanligt mycket som händer på hösten och allt går med en väldigt fart. 
 
Förra helgen var jag, Madeleine och Malin på förbundstyrelsemöte och distrikordförandekonferens på Arlanda. 
Lördagen inleddes med förbundstyrelsemöte där vi bland annat diskuterade nästa års budget, jubileumsfirandet och organisationsprojektet. 
 
appropå organisationsprojektet, var ni med på något av de öppna forumen som anordnades? Själv var jag i Östergötlaands distrik och slogs av vilket fantastiskt engagemang det finns inom ridsporten. Tänkt att det finns så många människor som brinner för ridsportens framtid lika mycket som jag gör. Under min resa tillbaka från Linköping till Stockholm slog det mig att jag inte alls är orolig för hur ridsporten ska klara av att tampas med övriga idrotter i 100 år till, med det engagemnag som jag mött kommer vi tillsammans åstakomma stordåd. Det är jag säker på!
 
Tillbaka till förra helgen, lördagen avslutades med middag tillsammans med distriktordföranden från nästan alla distrik. Under söndagen drog ordförandekonferensen igång och med information och diskussioner. 
 
Solen strålade in genom alla fönster under eftermiddagen och jag kunde efter konferensen ge mig ut på en promenad för att samla alla kloka tankar och intryck från ännu en möteshelg.
 
/ Klara
 
Jag tog ingen bild från detta möte utan ni får nöja er med en från förbundstyrelesmötet i juni med Madde som frontfigur.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kicki

Härligt att läsa dina tankar. Jag är lika säker som du på att det engagemang som finns i vår organisation kommer att fortgå i icke överskådlig tid.

2012-09-23 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0