Vad bjuds det på i veckan?

Hej på er!

Denna veckan är det min tur att blogga och jag tänkte bjuda på lite blandad kompott. Eftersom att jag går sitsta året på gymnasiet har jag jobbat med ett projektarbete under året. I inledningen av arbetet skickade jag ut en enkät för att ta reda på vad som motiverar ideella ledare inom ridsporten, hur länge de kommer fortsätta vara ideellt engagerade och vad de ideella engagemanget har gett dem. Enkäten har delats ut i samband med olika träffar (t.ex. DUS-konferens i september) samt gått ut via mejl, så många av er har säkert bidragit till svaren. Under veckan tänkte jag här på bloggen redovisa resultatet som enkäten har gett!

I helgen har vi även möte med Förbundsstyrelsen,
så självklart bjuder jag på en rapport därifrån också! :)

Ha en fortsatt bra tisdag så hörs vi på bloggen i veckan!
Kramar från Madde 


 
Bjuder också på en härlig bild på CUS-gänget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0