Budget och verksamhetsinriktning 2012

Idag åkte jag direkt från jobbet för att träffa Eva Lundkvist, vår fantastiska tjänsteman på förbundet, för att prata budget och verksamhet 2012. Eva är egentligen värd ett helt inlägg (eller egentligen en hel blogg) men jag nöjer idag mig med att beskriva henne som en person som jobbar stenhårt med ungdomsverksamheten och som en person som i vått och torrt ställer upp för oss både i vårt ideella uppdrag och som personer. Det är guld värt att ha en sådan person i ens närhet!

Idag diskuterade jag och Eva budget och verksamhetsplanering utifrån de strategier CUS satte upp på förra mötet. Det är nämligen så att förbundsstyrelsen ska diskutera de olika verksamheternas äskanden (önskan av pengar) på mötet den 1 oktober och handlingarna bör ha varit inne drygt en vecka innan. Om vi sedan ska ha processat detta några gånger i CUS och med AC, förbundets lika fantastiska ungdoms- och utbildningschef, så gäller det att starta nu. Jag kan i alla fall avslöja en sak, året 2012 med förbundets 100-årsjubileum i fokus, kommer att bli bra! Mycket bra!

/Helena



En smygtitt inför vad som komma ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0