Ny vecka

Den här veckan är det jag som ansvarar för att uppdatera bloggen och eftersom Elin har varit alldeles lysande på det jobbet under förra veckan tar jag mig an uppgiften med en smula prestationsångest. Men jag antar att det bara gör mig liiite bättre=) Så: en presentation av mig.



Namn: Helena Carlsson.

Ålder: 27 år.

Bor: Stockholm.

Gör: Jobbar som idrottspolitisk rådgivare på Riksidrottsförbundet.

Klubb: Klubben i mitt hjärta kommer alltid att vara Röinge Ridklubb, Hässleholm.

Hästar i mitt liv: Det är det såklart min egna häst, Rich Forever, även kallad Rickard. Om namnet känns igen så är det för att han även nämndes i Elins presentation eftersom hon har honom som foderhäst just nu. Men jag måste också nämna Radagast, Nobel och Zambo, som på olika sätt har lärt mig vad jag kan.

Mitt engagemang i CUS: Jag har förmånen (verkligen!) att vara ordförande för den här sektionen. Det är ett otroligt utvecklande och helt fantastiskt uppdrag och jag tror aldrig att jag kommer att få jobba i en sådan miljö i mitt liv igen. Jag arbetar med tio andra unga människor som vill samma sak som mig, nämligen att göra svensk ridsport till världens bästa. Det är häftigt!

Vill ni veta något mer om mig? Jag lovar att svara på alla frågor=) Vad vill ni att jag ska blogga om? Kommentera!
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0