Presentation av en CUS:are

Under vecka 34 är det jag som är ansvarig för uppdateringen på bloggen.

För att ni ska lära känna mig lite bättre kommer här en presentation av mig:





Namn:
Elin Gunnarsson


Ålder: 26


Klubb: Theleborgs Ryttarsällskap, Växjö. Jag jobbar som ridlärare och just nu också tillförordnad verksamhetschef.


Hästar i livet: 24 fantastiska ridskolehästar, väl värda all respekt och beundran. Sedan en dryg vecka tillbaka även halvfoderhästen Rich Forever, kallad Rickard.


Mitt engagemang i CUS: Jag blev invald i CUS vid Riksungdomsmötet 2009. Det bästa med att jobba i CUS är i mitt tycke känslan av att allt är möjligt! Mina hjärtefrågor är ridskole- och utbildningsfrågor. Jag tycker också att det är otroligt viktigt att hitta bra, stödjande personer som kan vara en resurs för ungdomar som är förenings- eller distriktsaktiva.


Under min bloggvecka kommer jag att bjuda på intervjuer med intressanta ridsportpersoner, referat från möten som jag har varit på och kanske en och annan överraskning...
Vad vill du att jag ska blogga om? Kommentera!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0