Åh, nu är det min tur igen!

Den 12e december - julstämningsstatus - hoppas på förbättring.

Idag är jag ledig, vilket jag är varje måndag, eftersom jag jobbar lördagar också på ridskolan.

Så, idag på min lediga dag tänkte jag först åka ut och rida min häst, sedan lämna hunden hos mamma och pappa så att hon slipper vara ensam när jag och min kära vän Tess åker in till stan och ser om vi hittar lite julklappar.
Det var längesen jag var ute i såhär god tid, förra året minns jag när jag sprang runt på stan 22, 23 och expediterna log och sa "sista julruschen...?". Jag kände då hur jag kröp ihop lite och svarade "detta är faktiskt första...".

Vad önskar ni er i julklapp i år?


Jag tänkte hinna med något blogginlägg till också. Hoppas det skall smaka!

Kram
Malin G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0