CUS-hästen

När CUS-ordförande Helena flyttade till Stockholm frågade hon mig och Charlotta Thunander (som är ex-CUS:are) om vi ville ta hennes häst Rickard på foder. Vi tackade ja och i augusti flyttade Rickard från Hässleholm till Växjö. Det är ett beslut som vi inte har ångrat en sekund! Snarare är det så att vi får nypa oss i armen med jämna mellanrum för att förstå vilken otrolig tur vi har haft.

Rickard är en av de absolut trevligaste hästar som jag har haft möjlighet att jobba med. Han är supersnäll i all hantering, jätterolig att rida, rör sig trevligt, är samarbetsvillig men har ändå nerv. Kort sagt - Rickard är en riktig pärla! Tack Helena för att vi får möjlighet att låna honom.

Rich Forever "Rickard"

f. -05

e. Richfield - Forever



Rickard och Charlotta, jag är så glad att Charlotta vill dela honom med mig, det är den perfekta lösningen när man inte har tid och råd att ha en egen häst.

/Elin


Kommentarer
Postat av: Hanna

Söta Rickard!!

2011-12-10 @ 15:10:59
URL: http://hannapetersson.bloggplatsen.se
Postat av: Charlotta

Världens finaste hest!

2011-12-10 @ 17:35:15
Postat av: Sandra Ruuda

Kan inte annat än att hålla med att det är en MYCKET trevlig häst. Jag ska ringa uppfödaren när det blir dags att köpa häst. ;-)

2011-12-10 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0