På plats i Göteborg

Just nu avlöser stämmorna varandra. Förra helgen var det Riksungdomsmöte, denna är det Ridsportförbundets stämma och om två veckor är det dags för medlemmarna i Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna att diskutera verksamhetsinriktning och personval i dagarna tre.

För ungefär två veckor sedan damp det ner ett brev från posten att jag hade ett paket att hämta ut. Glad och lite överraskad gick jag till ICA och fantiserade om vad som fanns i paketet som någon anonym avsändare hade skickat till mig. Kunde det vara ett par nya skor? Eller biljetter till två veckor på Bali? Väl framme på ICA slet jag upp paketet och hittade 2,2 kilo stämmohandlingar. Sedärja. Mina rumskompisar i Stockholm skakade på huvudena när jag kom hem och undrade vad det var för fel på mig när jag satt och läste igenom handlingarna och gjorde noteringar i marginalen.

Nu är jag i alla fall på plats i Göteborg efter att igår ha flugit från Bryssel och stannat en natt hos mina föräldrar i Hässlan där jag laddade upp med att rida min fina häst. Alla papper ligger i väskan och jag är laddad till tusen. Ni som är på plats i Göteborg kommer att se oss i CUS i talarstolen. Vi kommer att prata för unga och ungas röster i förbundet och vi kommer att ge ett ungdomsperspektiv på saker och ting. Och för er som inte är på plats, följ oss gärna här på bloggen, vi kommer att rapportera.
/Helena


Kommentarer
Postat av: Karin Bolund

Hej hej vad kul din blogg verkar vara! lär verkligen att läsa din blogg igen! :p Ha en bra dag :)

2011-07-01 @ 16:09:42
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0