Tisdagar med Overload

Efter ett halvårs uppehåll har jag precis återupptagit mitt lektionsridande. Det känns fantastiskt att en gång i veckan får klä på sig ridkläderna och känna hästdoften när man kommer in i stallgången.

Hästarna och ridningen är inte enda anledningen till att jag rider lektion. Det är även ett sätt att träffa andra hästfrälsta och diskutera ridsport. Under dagens skrittur hann jag och en annan tjej i gruppen både diskutera ridsporten som friskvård och varför priset på Ungdomsledarekursen varierar mellan olika distrikt.

Tisdagslektionerna är därför inte enbart ett tillfälle där jag får ägna mig åt det bästa jag vet utan även ett sätt att får bättre koll på ridsporten.

Hur gör du för att hålla koll på ridsporten?


En sämre bild på mig och favoriten Overload efter kvällens ridpass.

/ Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0