Hej alla bloggläsare!

Denna vecka kommer ni hitta inlägg skrivna av mig och Johanna på bloggen. Idag kommer ni få veta lite mer om mig och imorgon får ni lära känna Johanna bättre.


Vem är då jag? Jag heter Pernilla Björklund, är 22 år ung och bor i arbetarstaden Norrköping. Jag är nyinvald ledamot i CUS och det som engagerar mig inom idrotten är ungdomsdelaktighet och stödjande miljöer för unga ledare.

 

Jag studerar personal- och arbetsvetenskap på Linköpings universitet, men innan jag hittade dit har jag gjort lite av varje. Jag är utbildad fritidsledare och har även arbetat som det, bland annat på en ridklubb. Förutom det har jag arbetat som projektledare för SISU Östergötland. SISU Idrottsutbildarna är som bekant idrottens utbildningsorganisation.


Foto: Josefine Björklund

Nästa inlägg från mig kommer att handla om ett betydelsefullt ledarskap.

 

Hälsningar

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Emy

Jag ser jättemycket fram emot att få läsa om betydelsefullt ledarskap! :D Det är sånt vi inte läser så mycket om i skolan, tyvärr, så det ska bli jätteintressant att få läsa vad du har att säga om det. :)

2011-09-19 @ 11:51:10
URL: http://brokenvow.blogg.se/
Postat av: rebecca

spännande :) Ser fram emot ditt nästa inlägg!

2011-09-19 @ 19:43:53
URL: http://notcute.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Vad roligt att ni ser fram emot mitt nästa inlägg! :)

2011-09-20 @ 07:30:18
URL: http://www.pernillabjorklund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0