Projektgruppsmöte och dagens avslöjande



Igår var det dags för projektgruppsmöte inför höstens Ungdomsforum. På bilden skymtas Klara och Lena Enqvist från den eminenta arbetsgruppen som arbetar hårt med att få klart de sista bitarna i det fullspäckade programmet.

Så till dagens avslöjande! En av de personer som inbjudits att föreläsa under ungdomsforum är Isabella Löwengrip även känd under namnet "Blondinbella". Isabella driver en av Sveriges största bloggar, fem aktiebolag samt är chefredaktör för den egna tidningen "Egoboost". Isabella är inbjuden till Ungdomsforum för att tala om entreprenörskap samt om hur hon vågade satsa och hur hon lever sin dröm.





Utöver Isabella utlovas fler intressanta inspirationsföreläsare och diskussioner samt röda mattan och spektakulär underhållning. Ett event du helt enkelt inte får missa! Anmäl dig redan idag eller kika in sidan för ungdomsforum under den rosa fliken på www3.ridsport.se för mer information.

Därmed har min bloggvecka nått sitt slut och det dags för mig att överlämna stafettpinnen till en annan CUS:are. Vill återigen rikta ett stort tack till mina gästbloggare. Vad hade jag gjort utan er medverkan?

Ses på Ungdomsforum!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0