Ny vecka, nya tag och en hemlig gästbloggare



Då var det måndag igen, ny vecka, och dags för mig att ta över stafettpinnen i bloggandet. Inte en liten uppgift med tanke på de fantastiska inlägg som tidigare skrivits. Till min hjälp har jag därmed rekryterat en gästbloggare som under veckan kommer skriva om sin vardag som tävligsryttare och organisationsledare. Utan att avslöja vem det är kan jag garantera att det blir riktigt bra läsning!

Vem är jag då? Malin Björklund, ledamot i Centrala ungdomssektionen (CUS) samt en av ungdomsrepresentanterna i SvRF:s förbundsstyrelse. Mina "rötter" och tidiga hästminnen  har jag från norra delen av Sverige men har efter fyra års universitetsstudier slutligen bosatt mig i Stockholm där jag idag praktiserar inom ett konsultföretag. I CUS arbetar jag för tillfället i en fantastisk projektgrupp med målet att forma det bästa Ungdomsforumet 2011. Därmed vill jag passa på att uppmana er alla att anmäla er till forumhelgen 12-13 November då 150 aktiva ridsportare, mellan 16-25 år, ges möjlighet att samlas under temat ”Lev din dröm – våga satsa” för att inspireras och diskutera riktningen för ridsporten i framtid! Mer information finns på ridsport.se under fliken ungdom.

Vi höres under veckan!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0