Organisationsprojektet in i nästa fas!

Det kan kanske verka som att jag och Elin håller på och försöker springa ikapp här på bloggen. Så är det alltså inte! Även om vi båda är fyllda med lusten att prestera så skulle jag i alla fall inte beskriva mig själv som en tävlingsmänniska och det är kanske inte heller Elins starkaste drag. Det råkar bara vara så att vi båda har saker att skriva och då gör vi det!
Jag har varit på möte med organisationsprojektet idag och det vill jag ju såklart uppdatera er lite kort om! Nu är börlägesanalyserna klara, jag har lusläst dem och idag fick vi dem presenterade av arbetsgrupperna. De har verkligen gjort ett F A N T A S T I S K T arbete! Tänk vad mycket ideell tid de har lagt ner och vilken kompetens de bidragit med! Tack för det – ni är guld värda! Ett extra stort tack till Ann-Cha, Elin och Erik som CUS nominerade till arbetsgrupperna.
Efter lunch ägnade styrgruppen tid åt att prioritera och börja resan mot att få ihop detta till ett förslag. Ingen lätt uppgift men otroligt spännande! Jag har utmanats många gånger under dagen i att försöka förstå, tänka på andra sätt och få andra att förstår hur jag tänker. Efter mötet ordnade jag dessutom en privatlektion med konsulten Oscar som tålmodigt skapade utropstecken av alla frågetecken som bildats under dagen. Det gäller att passa på att lära när man kan… Tack Oscar!
Efter att denna veckas två första dagar genererat ca 20 h i ideell tid för min del så tänker jag att morgondagens möte på Solvalla kanske får sätta stopp för det ideella engagemanget för denna vecka.
Kram på er!
Det kan kanske verka som att jag och Elin håller på och försöker springa ikapp här på bloggen. Så är det alltså inte! Även om vi båda är fyllda med lusten att prestera så skulle jag i alla fall inte beskriva mig själv som en tävlingsmänniska och det är kanske inte heller Elins starkaste drag. Det råkar bara vara så att vi båda har saker att skriva och då gör vi det!

Jag har varit på möte med organisationsprojektet idag och det vill jag ju såklart uppdatera er lite kort om! Nu är börlägesanalyserna klara, jag har lusläst dem och idag fick vi dem presenterade av arbetsgrupperna. De har verkligen gjort ett F A N T A S T I S K T arbete! Tänk vad mycket ideell tid de har lagt ner och vilken kompetens de bidragit med! Tack för det – ni är guld värda! Ett extra stort tack till Ann-Cha, Elin J och Erik som CUS nominerade till arbetsgrupperna.

Efter lunch ägnade styrgruppen tid åt att prioritera och börja resan mot att få ihop detta till ett förslag. Ingen lätt uppgift men otroligt spännande! Jag har utmanats många gånger under dagen i att försöka förstå, tänka på andra sätt och få andra att förstår hur jag tänker. Efter mötet ordnade jag dessutom en privatlektion med konsulten Oscar som tålmodigt skapade utropstecken av alla frågetecken som bildats under dagen. Det gäller att passa på att lära när man kan… Tack Oscar!

Efter att denna veckas två första dagar genererat ca 20 h i ideell tid för min del så tänker jag att morgondagens möte på Solvalla kanske får sätta stopp för det ideella engagemanget för denna vecka. 

Kram på er!
/Jennie

Avtackning av finansieringsgruppen - Erik var inte på plats men en liten
avtackningsgåva väntar på honom!


Avtackning av struktur och samverkan - Elin J står i mitten!



Avtackning av Föreningsservice - Ann-Cha står i mitten!



Hur många personer behövs det till att sätta upp fyrfältare på väggen?
Svaret är tre personer - Lotta, Oscar och My!



Mycket att fundera på - Stefan, Sten-Åke och Marie!
Jag funderar också lite på den extremt underliga väggdekorationen,
tallrikar upphängda med baksidan utåt!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0