Organisationsprojektet rullar vidare...

Orgainsationsprojketet rullar vidare...
Nu har jag alla tre  delprojektgruppers börlägesanalys i min hand och fram till på måndag ska jag ägna varje ledig stund åt att läsa in mig på vad de skrivit, reflektera över det och vara redo för att vara med och forma ett förslag som förbundsstyrelsen ska ta ställning till.
Ja, sen ska förankringsprocessen igång och om ett år på stämman ska det fattas beslut. Om vad? Ja, det är det ingen som vet just nu, det återstår helt enkelt att se.
/Jennie
Nu har jag alla tre delprojektgruppers börlägesanalys i min hand och fram till på måndag ska jag ägna varje ledig stund åt att läsa in mig på vad de skrivit, reflektera över det och vara redo för att vara med och forma ett förslag som förbundsstyrelsen sedan ska ta ställning till.

Ja, sen ska förankringsprocessen igång och om ett år på stämman ska det fattas beslut. Om vad? Ja, det är det ingen som vet just nu, det återstår helt enkelt att se.

/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0