Mot Stockholm...

Nu sitter jag på tåget mot Stokholm och i Mjölby bjuds det till och med på snö!
Mys tycker jag och hoppas på att SJ kan hantera det vita fluffet :)

 
 



Den här gången blir det en riktig långweekend i huvudstaden.
Så här kommer min vecka se ut:
 
Onsdag: 100-års jubileumsgala i Stadhuset
Torsdag: CUS-möte
Fredag: Möte med Förbundsstyrelsen (FS-möte)
Lördag: Stipendieutdelning till Årets Ungdomssektion & Ungdomsledare under kvällsföreställningen i Globen. 
Söndag: Inga ideella uppdrag. Troligtvis blir det shopping och ev. besök på Hovstallets Julmarknad. 


Jag ser verkligen fram emot allt, ska bli så himla kul!
Håll koll på bloggen så ska jag försöka dela med mig av allt som händer. 

Vi hörs!
Kram // Madde 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0