RIM 2013 i full gång!

Jag valdes in i CUS för två år sedan och det har blivit en hel del resor sen dess. Men i helgen har jag för första gången cyklat till mötet då det just nu är RIM hemma i Luleå. Det känns väldigt roligt att ha Malin, Helena, Klara, A-C, Carina och Kicki här denna helg! Mötet är just nu i full gång och det har redan på påbörjats en hel del spännande diskussioner.


Mötet startade idag klockan 13 och värvat med SISU Idrottsutbildarnas möte håller det på till söndag eftermiddag. Men det serveras som tur var fika utanför lokalen och mat mellan varven (jag tycker ju väldigt mycket om mat).

Ni vet väl att ni kan följa mötet på svtplay? Tekniken skapar roliga förutsättningar!

/Martina i sällskap av Malin och Klara


Kommentarer
Postat av: Mallan

LULEÅ!! Föredömligt som vanligt förmodar jag?

2013-05-24 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0